Гарантійне обслуговування продукції Golden Mask здійснюється тільки при пред’явленні заповненого гарантійного талона. Гарантія із зазначенням найменування продукту (товару), серійного номеру, строку гарантії, дати продажу, за наявності підписів продавця та покупця, печатки продавця. При першому зверненні, гарантійний талон повинен бути без помарок і виправлень.
Гарантійне обслуговування включає в себе: діагностику несправностей і ремонт товару в залежності від типу гарантії. Обслуговування проводиться тільки при дотриманні Покупцем Правил експлуатації і транспортування товару.
Гарантія не діє при наступних випадках:
Кожен власник пошукової техніки та аксесуарів Golden Mask в Україні має право на професійну технічну підтримку та ремонт.
Якщо у вас виникло питання, що стосується гарантії або є запитання по використанню пошукової техніки Golden Mask, то напишіть нам про це. Спробуйте якомога точніше і докладніше описуйте проблему або формуйте запит. Це допоможе нам максимально прискорити вирішення вашої проблеми і отримати настільки ж розгорнуту відповідь.
Використовуйте дану форму, щоб зв’язатися з нами, або зверніться безпосередньо в магазин, де був куплена продукція Golden Mask.